Laman Blog ini bertujuan sebagai wadah untuk berkongsi sesuatu yang bermanfaat demi membakar semangat dan motivasi agar kita dapat meneruskan kehidupan yang mencabar dengan penuh keseronokan. Sesungguhnya hidup ini indah….kita yang menentukan.

Myfendi – Meminati kegiatan outdoor dan mengembara. Sering terlibat di dalam menyampaikanm ceramah / sebagai fasilitator dalam bidang motivasi, perkhidmatan pelanggan, nilai dan etika, ketrampilan diri, kepimpinan, Motivasi Pelajar Cemerlang (MPC) , Keusahawanan dan kekeluargaan. Alumni ESQ Leadership Malaysia.

Melalui blog ini diharap saya dapat berkongsi infomasi untuk manfaat bersama.

“Buat Yang Betul, Buat Dengan Betul, Buat Betul-betul”

myfendi motivasi-sokmo

https://myfendi.wordpress.com

4 Responses to “Who Am I ?”

  1. fahmi arief rahman Says:

    apa yang membuat bangsa kita tertinggal.WHY??????????????? ini adalah kesalahan kita sendiri mengapa kita yang mempunyai kemampuan yang diberikan oleh tuhan tak bisa memanfaatkan kemampuan yang kita miliki. coba sekarang jangan terlalu terlena sama urusan dunia terus, sekarang lah waktunya untuk mencari jati diri anda.OK!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. myfendi Says:

    Terima kasih kerana mengunjungi laman blog ini. Apa yang saudara maksudkan ?

  3. mieaz Says:

    salam, aku ni tak pandai nak motivasi orang .Tapi aku lihat sekarang ni ramai pakar motivasi selalu cerita tentang yang berat dan padat.Kita perlu motivasikan benda yang asas kerana yang asas itu lagi penting.aku bagi contoh, pasal apa remaja lelaki sekarang pakai subang,gelang dan rantai,lebih lebih lagi buat dari emas .Tak ada yang bagitau ke dalam islam benda tu haram,itu asas je tak kan ibubapa,guru,ustaz,profesor,pakar motivasi dan sebagainya tak berani nak tegur???????.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s